پارچه، مواد اولیه و دوخت

 لباس زیر نزدیک‌ترین لایه به بدنه؛ انقدر نزدیک که حتی بعضی‌ها بهش می‌گن پوست دوم! پس مهم بود که در کنار همه فاکتور‌های زیبایی و جذابیت بصری، راحت و با دوام هم باشه. پس پارچه‌ها و اکسسوری‌هایی رو انتخاب کردیم که در نهایت محصول راحت، باکیفیت و جذابی رو بهت ارائه بدن. علاوه بر این، در پروسه تولید از ماشین‌آلات تخصصی استفاده شده تا دوختی بادوام و باکیفیتی حاصل بشه. در نهایت هم در پروسه کنترل کیفیت سرمایه‌گذاری کردیم تا محصول ایرادداری به دستت نرسه.

 

پارچه کایا

  • پارچه نخ – لاکرا: نخ یک نوع الیاف گیاهیه که از گل پنبه تولید میشه. نرم، لطیف و سبکه و انتخاب خوبی برای لباس‌هاییه که به پوست نزدیک میشن. قدرت جذب خوبی داره و باعث خوردگی پوست و حساسیت نمیشه. لاکرا هم یک پارچه خیلی کشی و سبکه که از الیاف مصنوعی تولید شده و باعث میشه محصول کش بیاد و فیت بهتری داشته باشه. این الیاف در کنار هم باعث میشن تا لباس زیر راحت، نرم، کشی و قابل تنفس باشه.
  • ترکیب پارچه نخی شورت‌های مردانه ۹۵٪ نخ و ۵٪ لاکرا و ترکیب پارچه نخی شورت‌ها و سوتین‌های زنانه ۹۴٪ نخ و ۶٪ لاکرا است. پارچه‌ نخی محصولات کایا در همکاری سفارشی با تولیدکنندگان تخصصیِ پارچه کش‌بافت در ایران مهندسی، بافته و تکمیل می‌شه و سپس در آزمایشگاه تخصصی پارچه مورد تست کنترل کیفیت قرار می‌گیره.

 

اکسسوری‌های کایا

  • کش‌های شورت و سوتین زنانه، به طور مخصوص برای کایا طراحی و بافته میشن؛ با ترکیب ۸۵٪ پُلی‌آمید و ۱۵٪ اِلَستین. این ترکیب در کشندگی، هم نرمی لازم رو ایجاد می‌کنه و هم کشسانی مورد نیاز. برق ظاهرِ کش کایا در کنار پارچه نرم و لطیف نخی، جذابیت لباس زیر رو برات بیشتر می‌کنه.
  • کش‌ شورت‌های مردانه هم به طور مخصوص برای کایا با ترکیب ۸۰٪ پُلی‌آمید و ۲۰٪ اِلَستین طراحی و بافته شده. سطح کش‌های استفاده شده در محصولات مردانه کایا از لطافت و نرمی مطلوبی برخوردارن.
  • گیره سوتین‌های کایا مایکروفایبر است. مایکروفایبر از ترکیب پلی‌آمید و الستین تولید شده. مایکروفایبر یک نوع پارچه با تکنولوژی به‌روز از بافت ظریف اما سبکه که در پارچه، فضا برای تنفس ایجاد می‌کنه و بر اساس فُرم بدن هم شکل میگیره. 

دوخت کایا

در فرآیند تولید، تمرکز ما رسیدن به دوخت‌ باکیفیتیه که جذابیت بصری هم داشته باشه. در کایا زمان زیادی رو برای تست و بررسی، کنترل کیفیت، و ارتقا محصول گذاشتیم تا بتونیم به استاندارد‌های قابل قبول جهانی برسیم.  

لیبل (مارک) چاپی

در محصولات کایا لیبل محصول که شامل سایز، ترکیب پارچه و جزئیات دیگه‌ای هست، روی پارچه چاپ می‌شه. به همین دلیل لیبل‌های کایا برجستگی نداره و باعث آزار یا خراش پوست نمی‌شه و از زیر لباس هم دیده نمی‌شه.