کایا و محیط زیست

اسانس کایا اهمیت دادن و مراقبت کردن از زندگیه. اهمیت و مراقبت از خود، دیگری و زمین. بر همین اساس  ما در شکل‌گیری برند و تولید محصولات به پیامد‌های محیط زیستی آن‌ها هم فکر می‌کنیم و سعی می‌کنیم اثرات منفی حاصل از تولید، توزیع و .. رو کاهش بدیم. خوشحالیم که تا به الان تونستیم در سه دسته به سمت سبز‌ شدن پیش بریم:

 

برنامه بازیافت کایا

 

    • در برنامه‌ای که برای ‌بازیافت محصولات کایا در نظر گرفتیم، مشتریان کایا می‌تونند محصولاتی که از کایا خریداری کردند و دیگه قصد استفاده از اون رو ندارند (به دلیل کهنگی، پارگی، یا صرفا برای ایجاد تنوع) به ما تحویل دهند تا آن‌ها رو وارد چرخه بازیافت یا بازتولید محصولات متفاوتی کنیم. این برنامه در مراحل پایانی راه‌اندازیه و به‌زودی جزئیاتش با شما به اشتراک گذاشته می‌شه.

 

پیش رفتن در مسیر زنجیره تامین سبز

 

  • در زنجیره تامین، سعی داریم از مواد اولیه‌ای استفاده کنیم که طبیعی‌تر و قابل تجزیه‌‌تر باشند. این انتخاب هم برای بهتر کردن تجربه مشتری به خصوص در تماس پوست بدن با لباس در نظر گرفته شده و هم برای بازیافت و تجزیه مواد اولیه بعد از کارکرد و پایان طول عمر محصول.

  • یکی دیگه از موارد اهمیت‌دار برای کایا، اولویت تامین از داخل ایران است. برای ما مهمه تا مواد اولیه محصولات کایا رو با همکاری تولیدکنندگان داخلی تامین کنیم تا هم در مصرف سوخت صرفه‌جویی بشه و هم سهم خودمون رو در اشتغالزایی و انباشت سرمایه داخلی ادا کرده باشیم.

 

بسته‌بندی سبز

 

  • در بسته‌بندی کایا از هیچ نوع پلاستیکی استفاده نشده؛ جز ناچارا سلفون روی برچسب‌ها.

  • تمامی مواد اولیه استفاده شده در بسته‌بندی قابل بازیافت هستند 

  • بعضی از اقلام استفاده شده در بسته‌بندی، مثل هاردباکس، زنجیر و سنجاق به نوعی طراحی و انتخاب شده‌اند تا بتونند مجدد توسط خود شما مورد استفاده قرار بگیرند.